Tuesday 6 December 2016

Topel čaj - Hot tea

Živjo,
Danes ti pokažem še eno zimsko čestitko. :)
Hello there,
Today I will show you another card that is perfect for winter. :)

Poglej jo:
Look:
Ice bear
Zimske barve so me prevzele in tudi jaz komaj čakam, da spijem topel čajček tako kot tale medvedek. Samo še sneg manjka. :)
I love the winter colors and I can't wait to be drinking hot tea like this bear, the only thing missing is snow. :)

Čestitka je namenjena Craftin desert divas izzivu, ki ga najdeš v naši Facebook galeriji. Inpiracijsko sliko pa lahko najdeš tudi tukaj ob strani. :) 

The card was made for Craftin deset divas challenge that you can find in our Facebook Gallery. You can find the inspirational photo here on the side. :)

Uporabila sem Craftin desert divas digi imenovan Ice bear. Poglej kako je prikupen! :)
I used Craftin desert divas digi called Ice bear. Look how adorable he is! :)

Hvala, da me spremljaš in upam, da se nam pridružiš!
Thanks for visiting my blog and I hope you will join us!




Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

4 comments:

  1. Awwwwwwww :o) Kako je luštna. <3

    ReplyDelete
  2. Medved se je pošteno ovil v šal in skodelica čaja ga prijetno greje. Lepa je.

    ReplyDelete
  3. Super ideja, da si sekvinčke uporabila za snežinke. Simpatična voščilnica.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥