Saturday 24 October 2015

Srečno!

Živjo,
Tokrat sem se odločila narediti nekaj preprostega, ampak še vseeno ravno prav zahtevnega, da mi je vzelo kar nekaj časa. Zadnje čase sem veliko gledala ameriške videoposnetke in občudovala njihovo barvanje štempiljk. Zato sem se odločila, da moram tudi sama kupiti alkoholne flomastre in se lotiti barvanja. Res, da tako porabiš kar nekaj časa, ampak vseeno imam tako barvanje rajši kot tistega z čopičem. :)

No, da ne bom predolga ti kar pokažem čestitko:



Na ptičku sem uporabila glossy accents, zato lahko vidiš, da se priček malo blešči. :)

S čestitko se prijavljam na naslednje izzive:
Freshly made sketches #209             

Komaj čakam vaše komentarje!

Hvala, da me spremljaš!

Kajcyika

--------------------------------------------------------

Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

6 comments:

  1. ooo, luštne barve in perla v črki o!

    ReplyDelete
  2. Love this! What a great little scene! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    ReplyDelete
  3. Super cute scene! I love the trees and owl together! Thanks so much for joining us for this week's Share Joy Challenge!

    ReplyDelete
  4. This is just the cutest! I adore this little bird and the scene you've created. Thanks for joining us at FMS this week!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥