Friday 20 January 2017

Živjo - Hello

Živjo,
Danes lahko mojo čestitko zopet najdeš na Jane's doodles blogu, tako da pokukaj še tja :)
Hello there,
Today you can find my card on Jane's doodles blog, so make sure you check it out :)

Izdelala sem tole:
I made this:
Čestitka je zelo preprosta. Uporabila sem namreč tehniko odtiskovanja štampiljk iz obeh strani - torej sem odtisnila dejansko štampiljko in pa njeno zadnjo stran. :)
It's a really simple card. I used the back-stamping technique where you first stamp the stamp as you usualy would and then you stamp it's back side also. :)

Uporabila sem dva prikupna seta Jane's doodles. To sta Cactus in pa Monster squad. :)
I used two adorable Jane's doodles sets - Cactus and Monster squad. :)

Izziva:
Challenges:
AAA cards #81: HELLO
Word art #266: ANYTHING GOES

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Supplies:
  • Inks: Distress ink - Black soot; Memento ink - Tuxido black; Altenew ink - Rouge; Simon says stamp ink - Melon, Apricot
  • Stamps: Jane's doodles - Cactus, Monster squad
  • Dies: My favorite things - Pierced circle
  • Markers: /
  • Paper: Rayher 300g - White
  • Adhesive: Double sided foam tape; Double sided foam rectangles
  • Embellishments: Jillibean soup sequins - silver
  • Other: Foam; Scissors; Acrilic block; Brush #2

7 comments:

  1. Res lušna in preprosta. Zelo mi je všeč.

    ReplyDelete
  2. Love how this technique looks, defintely one to to add to my must try list! Super card, love the cactipeeping out behind the circle die cut sentiment. Thanks for playing at AAA Cards.

    ReplyDelete
  3. Joj, na to tehniko, ki sem jo videla prvič pri Jennifer McGuire, sem že skoraj pozabila. Hvala, da si me spomnila nanjo. Super ti gre to odtisovanje za osrednjim motivom. Krasno ga poudari.

    ReplyDelete
  4. Preprosta, a krasna voščilnica! :) V eni izmed prejšnjih objav sem opazila podobno in me je kar firbec dajal, kako je nastala. Sedaj pa vem, hvala! Nora ideja s tehniko odtiskovanja z zadnjo stranjo! :) Moram poskusit, takoj ko se spet sedem za ustvarjalno mizo. ;)

    ReplyDelete
  5. Ja, res je zanimiva voščilnica in tehnika. Dobro ti je šlo in moram še sama kdaj preizkusiti ta način odtiskovanja.

    ReplyDelete
  6. Zelo je lepa. Zanimiva tehnika. Bo treba poskusiti. :-)

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥